
Ziyaretçi
Özel yayıncılık ve kamu yayıncılığı hakkında bilgi verir misiniz?
Kamu Yayıncılığı: Kamu yayıncılığı kavramı, halk için yapılan, halk tarafından finanse edilen ve halk tarafından kontrol edilen yayıncılık düzenini ifade etmektedir.
Özel Yayıncılık: Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmelerin bir sonucu olarak kablo ve uydu ortamlarından sayısal olarak yapılan yeni iletim yöntemleri başlamış, sektörde radyo ve televizyon kuruluşlarının sayısında hızlı bir artış olmasıyla rekabet ortamının zorlaştığı görülmüştür. Hali hazırda Türkiye’de TRT’nin televizyon kanalları haricinde 24 ulusal, 16 bölgesel ve 224 yerel televizyon ile 36 ulusal, 108 bölgesel ve 944 yerel radyo kanalı faaliyet göstermektedir.
Sponsorlu Baglantilar
Son düzenleyen Safi; 28 Temmuz 2017 23:15