Arama

Apple iPhone 5S ile PC'ye bağlantı kuramıyorum, sorun ve çözümü nedir?

En İyi Cevap Var Güncelleme: 25 Nisan 2014 Gösterim: 17.711 Cevap: 1
Baverian - avatarı
Baverian
Ziyaretçi
23 Nisan 2014       Mesaj #1
Baverian - avatarı
Ziyaretçi
Apple iPhone 5S senkronize, iTunes eşleşme sorunu nedir, nasıl çözümlenir?

4S kullanıyordum, Pc'ye bağlantı kurabiliyordum. 5S aldığımdan beri PC'ye bağlantı kuramıyorum. Telefon bağlandığı gibi bağlantıyı tekrar kesiyor. Bilgisayara güven dememe rağmen. Sizce sorun nedir?
EN İYİ CEVABI nötrino verdi
1)USB kablosunu kontrol edin. Başka bir kablo varsa, o kabloyla test edin. iTunes'un en son sürümünün yüklü olup olmadığını ve iTunes'da yardım menüsünden güncelleme denetimini kontrol edin. Eğer telefonunuz PC'ye bağlandıktan sonra iTunes'daki Aygıtlar'ın altında görünmüyorsa sorun muhtemelen aşağıdaki seçeneklerden birisidir;

Sponsorlu Bağlantılar
•Aygıt iTunes'da geri yüklenemiyordur!
•Aygıt Yöneticisi'nde aygıt girişinin yanında bir soru işareti, ünlem işareti, bağlantı simgesi ya da 'x' işareti görünüyordur!
•Güncelleme veya geri yükleme sırasında, aygıt iTunes tarafından tanınmıyordur!

2)Bilgisayarım => Özellikler => Aygıt Yöneticisi

•Taşınabilir Aygıtlar => Apple iPhone seçimi => Özellikler (sağ tuş)
•Sürücü sekmesinden sürücüyü güncelleştir => 'sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara' seçeneğini seçip ileri dedikten sonra çıkan pencerede boş olan kısma C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers yazdığınız zaman cihazınızın yazılımı güncel ise 'aygıt yazılımınız güncel' ifadesini görürsünüz. Değilse iTunes eşleşmesi için yazılımınızı güncellemeniz gerekir!
Son düzenleyen nötrino; 25 Nisan 2014 13:47 Sebep: İç başlık düzeni!!
Avatarı yok
nötrino
Yasaklı
25 Nisan 2014       Mesaj #2
Avatarı yok
Yasaklı
Bu mesaj 'en iyi cevap' seçilmiştir.
1)USB kablosunu kontrol edin. Başka bir kablo varsa, o kabloyla test edin. iTunes'un en son sürümünün yüklü olup olmadığını ve iTunes'da yardım menüsünden güncelleme denetimini kontrol edin. Eğer telefonunuz PC'ye bağlandıktan sonra iTunes'daki Aygıtlar'ın altında görünmüyorsa sorun muhtemelen aşağıdaki seçeneklerden birisidir;

Sponsorlu Bağlantılar
•Aygıt iTunes'da geri yüklenemiyordur!
•Aygıt Yöneticisi'nde aygıt girişinin yanında bir soru işareti, ünlem işareti, bağlantı simgesi ya da 'x' işareti görünüyordur!
•Güncelleme veya geri yükleme sırasında, aygıt iTunes tarafından tanınmıyordur!

2)Bilgisayarım => Özellikler => Aygıt Yöneticisi

•Taşınabilir Aygıtlar => Apple iPhone seçimi => Özellikler (sağ tuş)
•Sürücü sekmesinden sürücüyü güncelleştir => 'sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara' seçeneğini seçip ileri dedikten sonra çıkan pencerede boş olan kısma C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers yazdığınız zaman cihazınızın yazılımı güncel ise 'aygıt yazılımınız güncel' ifadesini görürsünüz. Değilse iTunes eşleşmesi için yazılımınızı güncellemeniz gerekir!
BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.

Benzer Konular

8 Temmuz 2013 / Surviz Soru-Cevap