Arama

Telekom ADSL hizmetlerinden memnun musunuz? - Sayfa 14

Anket Telekom ADSL Hizmetlerinden Memnun musunuz?

Evet
 
766 Oy
26.73%
Hayır
 
1.779 Oy
62.07%
Kararsızım
 
321 Oy
11.20%
Güncelleme: 4 Şubat 2012 Gösterim: 40.564 Cevap: 271
webaza - avatarı
webaza
Ziyaretçi
14 Ekim 2007       Mesaj #131
webaza - avatarı
Ziyaretçi
ttnet den başkasını kullanmadım ve kullanan bir tanıdığımda yok o yüzden kıyaslıyamadım kararsısım Msn Grin
Sponsorlu Bağlantılar
sürgün sevdam - avatarı
sürgün sevdam
Ziyaretçi
14 Ekim 2007       Mesaj #132
sürgün sevdam - avatarı
Ziyaretçi
hayır
Sponsorlu Bağlantılar
estudiantes - avatarı
estudiantes
Ziyaretçi
14 Ekim 2007       Mesaj #133
estudiantes - avatarı
Ziyaretçi
bencede hayır
DAYICIK - avatarı
DAYICIK
Ziyaretçi
14 Ekim 2007       Mesaj #134
DAYICIK - avatarı
Ziyaretçi
hayır hızı falan geçtim sürekli kopma oluyor
dayo46 - avatarı
dayo46
Ziyaretçi
16 Ekim 2007       Mesaj #135
dayo46 - avatarı
Ziyaretçi
evet
kompetankedi - avatarı
kompetankedi
VIP Bir Dünyalı
17 Ekim 2007       Mesaj #136
kompetankedi - avatarı
VIP Bir Dünyalı
Türktelekom dan kamu oyuna duyuru:

Toplu İş Sözleşmesi Süreci Hakkında Bilgilendirme:
“Hizmetlerimizin sürekliliği için elimizden gelen her şeyi yapacağız”
Değerli müşterilerimiz;
7. Dönem Toplu İş Sözleşmesi sürecinde, tüm iyi niyetli ve yapıcı tutumumuza rağmen, Haber-İş Sendikası, Türk Telekom’un 15 Ekim 2007 tarihinde gece geç saatlere kadar süren görüşmelerde sunduğu ve önemli iyileştirmeler içeren son teklifini kabul etmediğini tarafımıza bildirmiştir.
Bir kez daha hatırlatmak isteriz ki, Türk Telekom yönetimi olarak, şartları zorlayarak ve elimizdeki bütün imkanları kullanarak sendika yönetimine, uyuşmazlık konusu maddelerin birçoğunda önemli iyileştirmeler öngören ve bütçemizin imkanı çerçevesinde mümkün olabilecek en iyi nihai teklifi sunmuş ve bunu yaparken aynı zamanda teklifimizde çalışanlarımızın mutluluğu ve şirketimizdeki iç huzurun gözetilmesini de hedeflemiştik. Haber-İş Sendikası Yönetimi, ciddi iyileştirmeler içeren son paketimizi de reddetmiştir. Bu durumda Türk Telekom Yönetimi olarak yapılacak başkaca bir yaklaşımın kalmadığından hareketle, gelinen noktayı sizlerle paylaşma ihtiyacı duymuş bulunuyoruz.
Çalışanlarımız yasal haklarına ve kararlarına saygı duyuyoruz. Kamuoyunun önemle üzerinde durduğu bir konunun grev süresinde yaşanabilecek aksaklıklar olduğunun bilincindeyiz. Önemle belirtmek isteriz ki, şirketimiz, özellikle kamu sağlığı ve güvenliği konularında üzerine düşen hassas görevi bugüne kadar olduğu gibi layıkıyla yerine getirebilmek için çalışmalarını tamamlamıştır. Hizmetlerimizin kesintisiz bir şekilde devam etmesi için gerekli tedbirlerin alındığını ve haberleşmenin sürdürülebilmesi için tüm hazırlıkların yapıldığının altını bu vesileyle önemle çizmek isteriz.
Grev süresi boyunca, hizmetlerimizin devamı için belirli sayıda personelimiz işinin başında olmaya devam edecektir. Telefon hizmetlerinizde her hangi bir arıza yaşamanız durumunda, her zaman olduğu gibi çağrı merkezimiz 444 1 444 ve arıza bildirme hattı 121’i arayarak bildirebilirsiniz.

Saygılarımızla,
Türk Telekomünikasyon A.Ş
mehmet7272 - avatarı
mehmet7272
Ziyaretçi
19 Ekim 2007       Mesaj #137
mehmet7272 - avatarı
Ziyaretçi
düzelir inşallah
kompetankedi - avatarı
kompetankedi
VIP Bir Dünyalı
19 Ekim 2007       Mesaj #138
kompetankedi - avatarı
VIP Bir Dünyalı
Telekomdan MsXLabs.com a yapılan açıklama:

Son 10 gündür yaşanan internet bağlantısı Adsl sorunları hakkında msxlabs.com genelinden aldığım ve bana yöneltilen sorunları Turktelekom a ilettim.

Yetkilerin duyarlılığını takdir ettiğimi; Öncelikle ilgilenmeleri, konuyu takip etmeleri telefon trafiğiyle bilgi vermeleri dışında aşağıdaki metnide maille tarafıma bildirmeleri beni ve MsX Ailesini memnun etmiştir.

Sorun yaşayan üye/abonelere ışık tutması açısından sizlerin bilgisine sunuyorum :





ADSL Hız Problemleri Hakkında MsX Ailesine yapılan Açıklama


Yaşanan hız problemleri ilgili mailinize cevaben bir bilgilendirme yapmak gerekirse:

Hız sorunları santral mesafesi uzak müşterilerimizde (4-5 km den sonra) yaşanabiliyor. Örneğin 4MB 4 km mesafeden sonra çalışmıyor yada kopmalara neden oluyor. Buna çözüm olarak saha tipi cihazlar ile mahallelere saha dolabı şeklinde cihazlar kurulup hizmete verilmektedir. Fakat biz uzak mesafeli müşterilerin hızını çalışmıyor ise hızını düşürerek hizmet alabilir hale getiriyoruz. Müşterininde bu durumda çalıştığı hızdaki alt tarifelere geçmek için başvurması gerekir.(Hız arttımından sonra yeni hızı ile hizmeti hiç alamayanlar hızı düşürülerek otomatikman yeni tarifesine geçirildi). Modemlerin arayüzünde modemin buluşma hızı görülebilmektedir. Tarife hızınızla buluşma hızını modem arayüzünden bakarak karşılaştırabilirsiniz.

Müşterilerin santralden sonra fiberle taşınan linklerindeki trafik durumları sürekli izlenmekte ve yoğunluklar oluştukça trafik dengelemesi yapılmaktadır.Yurtdışı çıkışlarına yeni yatırımlar devam ediyor ve çok ziyaret edilen yurt dışı siteleri için mirror serverlar kurulmaktadır. Yinede sorunun sizinle ilgil olmadığını düşünüyorsanız arıza kaydı burakmalısınız. Fiziksel hattaki sorunlar sinyal/gürültü oranını bozan arızalar mesafe sorunu yoksa ekiplerimizce giderilebilir.

Kullanıcı sistemi kaynaklı hız sorunlarıda oluşabiliyor. Virüs trojan bulaşmış bir PC'de virüsler tarafından oluşturulan internet trafiği kullanıcının bant genişliğini doldurup hızını yavaşlamış olarak görmesine neden oluyor. PCdeki virüsten haberi olmayan kullanıcı sorunun Telekomdan olduğunu düşünebiliyor.Ayrıca wireless modem kullanan kişiler modemlerinde şifrelendirme yapmazlarsa başka kişiler tarafından kullanılabilen hattını haberi olmadan paylaşarak kullanıyor ve hızı düşüyor. Speedtest yaparken paylaşım programları gibi download/upload yapan tüm programlar kapalı olmalıdır yoksa alınan sonuç yanıltıcı olabiliyor. Yurtdışı serverlarında tutulan speedtest uygulamalarından alınan test sonuçları yada yapılan bir download sırasında alınan sonuca göre hızı değerlendirmek herzaman doğru değildir. Biz download yaparken karşı taraftaki serverin gönderim (upload) kapasiteside önemlidir.Örnegin youtube da izlenen videolar 30MB internet bağlantılı sistemlerde bile takılarak çalışabiliyor bu youtube upload kapasitesi ile ilgili veya o videonun serverının yurtdışında nerede olduğu, yurtdışındaki operatörün linklerinde sorun olup olmaması gibi birçok faktörden etkilenebiliyor. Bunu izlenen bazı videoların hızlı kesintisiz stream olması bazılarının ise kesintili yavaş izlenmesi ile açıklayabiliriz.

Turktelekom A.Ş.


crazy_dj - avatarı
crazy_dj
Ziyaretçi
24 Ekim 2007       Mesaj #139
crazy_dj - avatarı
Ziyaretçi
........diğer ülkelere göre çok kötü ama yinede idare etmeye çalışıyoruz ...
Msn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn Grin

........diğer ülkelere göre çok kötü ama yinede idare etmeye çalışıyoruz ...
Msn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn GrinMsn Grin
Son düzenleyen crazy_dj; 24 Ekim 2007 00:25 Sebep: Mesajlar Otomatik Olarak Birleştirildi
egem - avatarı
egem
Ziyaretçi
24 Ekim 2007       Mesaj #140
egem - avatarı
Ziyaretçi
fenad eğil idare eder

Benzer Konular

9 Ocak 2020 / Misafir Tıp Bilimleri
28 Şubat 2012 / Misafir Soru-Cevap
10 Ocak 2016 / Yavru_Aslan X-Sözlük