Arama

Protesto Ediyorum - Tek Mesaj #388

yalınsak - avatarı
yalınsak
Ziyaretçi
12 Ocak 2009       Mesaj #388
yalınsak - avatarı
Ziyaretçi
satın aldıgım klima ile ilgili yasadıgım proplemler ve ilgililere yazdıgım mektup asagıdadır:
...........
Elektrikli sobayla ısınırken, faturanın cok gelmesi sebebiyle klima almaya karar verdik. Güney Kore de uzun süre kaldım. Samsungun mühendislerinden Kim Kil Song aile dostumuzdu. Orada hep samsung kullandık. Türkiye ye döndükten sonrada samsung kullanmaya devam ettik.
Klima almaya karar verdikten sonra düsünmeden samsunga yoneldik. 2.250 lira vererek bir kilma aldık. Ama bu klima “yaşamımıza hizmet etmek” bir tarafa “yasamımızı zehir etti”
Su an elektrik faturamız önceye göre en iyi ihtimalle 2 kat daha fazla geliyor ve ısınamıyoruz..
Yasadıgımız bu sorunları asagıda anlatacagım.
Mavişehir Arca elektronikten aldık klimayı. “Yaklasık 18 mt2’lik bir salonumuz var, kaclık klima almalıyız dediğimizde “siz 24’lük alın madem kiracıymıssınız daha büyük yere tasındıgınızda da kullanabilirsiniz” denildi. Her hangi bir keşif falan yapılmadı..
Klima takıldıktan sonra cok asırı gürültü yaptıgı iin servise haber verdik. Uzun bir ugras sonunda (3-4 kez aradıktan sonra) klimanın tamburu degiştirildi ve gürültü ortadan kalktı. Isınmama ve klimanın hiç durmadan çalışması sorunumuz içinde “bir yerlerle görüşülecegi soylendi” 2 ay kadar sonra bizim ısrarlı aramamız sonrasında tekrar gelindi ve sorun termostatta onu degiştireceğiz dediler.. termostat bizim sürekli aramamız sonrasında “lütfen” değişti” ama sorun ortadan kalkmadı. Bu sorunla ilgili tekrar tekrar ararken havalar ısındı yaz geldi.
Bir ev satın aldık salonumuz aynı büyüklükte. Klima bizim butun uyarılarımıza ragmen olmadık bir yere takıldı.. havalar sogudunda aynı sorunları burada da yasamaya devam ettik..sonradan gelinip kumandadan fabrika ayarları yüklenip gidildi.. her zaman oldugu gibi sorunu bir yerlerle görüşücekler bizi arayacaklardı. Arayan soran olmadı. “ben işsiz güçsüz aylak ve klima dısında bir işi olmayan bir adam oldugum için” aramaya devam ettim.
Sonunda geldiler. Klima yanlıs yerde o yuzden dediler.. o zaman dogru yere alın dedim. Alırız parasını verisin dediler. Hayır bu benim hatam degil ve bir ödeme yapmam dediler.. tamam ücretsiz yaparız montajı, ama montaj sırasında bakır boru kırılırsa onun parasını siz ödersiniz dediler… bunuda bu ciddiyetsizliğide kabul etmeyecegimi soyledim.. tamam deyip bir yerlerle görüşüp haber “yarın” vereceklerini söyleyip gittiler.. 4-5 gün geçti hala haber verecekler.
Bu arada klima için yüklü fatura ödemeye devam ediyorum. Faturanın canı cehenneme 10 yasında ki olgumu ve bebek bekleyen esimi battaniyelerle oturtuyorum.. ve aile babası olarak bir seyler yapmak zorundayım..
Sonuc ve istem:
Bugun gidip bir kömür sobası alacagım. Cünkü bebek bekleyen bir kadını, ve ders calısan bir cocugu üşütmemeliyim.
Son derece “ciddiyetsiz” ve işini “yapmayan” menemen servisiyle bir daha yüz göz olmayacagım.
Size yazdıgım bu maili gönderip hemen arkasından telefonla arayacagım.sizden yanıt ve sorunuma çözüm bekleyecegim..
Eger sorunuma cözüm bulunmazsa hemen evimin altında bulunan arcelik servisine parasını vererek, “klimanızı” evimin dıs cephesine montaj ettirip, üzerine “uygun bir metin” asarak bunu daha fazla insana duyuracagım. Ayrıca bolca fotograf cekip bunu Kim Kil Song’a mail olarak gonderecegim..
Ben klimayı aldıktan 1 hafta sonra, aynı klimayı bir arkadasım istedi. Parasını vererek onada almamı istedi.. ve aynı sorunları o da yasıyor.. ona karsıda mahcubum.
Aynı yöntemi ona da onereceğim..