Arama


Efulim - avatarı
Efulim
VIP VIP Üye
1 Temmuz 2013       Mesaj #2
Efulim - avatarı
VIP VIP Üye
Xbox 360 Hata Kodları ve Çözüm Rehberi
MsXLabs.org

Durum kodu: 80153022

Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: Xbox LIVE hizmet durumunu kontrol edin
Xbox LIVE durumunu denetleyin. Xbox LIVE veya Fatura için hizmet uyarıları varsa, hizmet uyarısı olmayana kadar bekleyin.
Xbox LIVE hizmet uyarısı yoksa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Ön ödeme kodunun bölgenizin kodu olduğundan emin olun
İçerik satın almak için bir ön ödeme kodu kullanıyorsanız, öneme kodunun nerede satın alındığını görmek için kontrol edin. Bazı ön ödeme kodları satın alındıkları ülke dışında kullanılamaz. Bazı ön ödeme kodları, özellikle çevrimiçi satın alınanlar, sadece Amerika Birleşik Devletleri'nde çalışırlar. Xbox LIVE hesabınızın bölgesi ön ödeme kodunun bölgesi ile eşleşmiyorsa, bu hatayı alabilirsiniz.
Yine de 80153022 durum kodunu almaya devam ediyorsanız Bize Ulaşmak için bu sayfanın alt kısmında yer alan Destek bölümüne göz atın.

Durum kodu: 80153016

Durum kodu 80153016 çözümü için şu çözümlerden birini deneyin:

Çözüm 1: Sistem önbelleğinizi temizleme
Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Öğeyi yeniden indirmeyi deneyin
80153016 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Marketplace sistem önbelleğini temizleyin

Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Marketplace sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından birincil depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Öğeyi Xbox LIVE'den yeniden indirmeyi deneyin.
Durum kodu: 80072EE2
Bu Xbox LIVE durum kodu, bir indirmenin uzun sürmesi durumunda (bağlantı "zaman aşımına uğrarsa") ortaya çıkar. Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: İndirme işlemini yeniden deneyin

  1. Konsolunuzda içeriği satın aldığınızda kullandığınız oyun etiketini kullanarak Xbox LIVE'e giriş yapın.
  2. Ayarlar öğesine gidin, ardından Hesap öğesini seçin.
  3. İndirme Geçmişi'ni seçin.
  4. İndirme sorunları yaşadığınız öğeyi seçin ve ardından Yeniden İndir'i seçin.
İçeriği hala indiremiyorsanız, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkarın
Xbox LIVE'dan içerik indirirken, evinizdeki diğer bilgisayarların dosya indirmediğinden veya aktarmadığından emin olun. Evinizde birileri Internet'e gözatarken, konsolunuza gidiyor olabilen ağ bant genişliğini kullanırlar.

Not
: Bant genişliği, Internet bağlantınız üzerinden aktarılan bilgi miktarıdır.
Geçici olarak bağlantınızı kesmeyi veya ev ağınıza bağlı olan aygıtları kapatmayı da deneyebilirsiniz.
Ağ bant genişliğinizi en üst düzeye çıkardıktan sonra, içeriği yeniden indirmeyi deneyin. İndirme yeniden başarısız olursa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: İndirme ekranında kalın

İndirme işlemi sürerken, oyun oynamak veya başka bir işlem yapmak için konsolunuzu kullanmayın. İndirme sırasında konsolun kullanılması, indirme işleminin duraklatılmasına, durdurulmasına veya zaman aşımına uğramasına neden olabilir.
İndirme ekranında kalmanıza rağmen sorun yaşamaya devam ederseniz, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 4: Ağ bağlantısı veya ISS sorunlarını kontrol edin

Internet hizmet sağlayıcınız (ISS) bant genişliği veya bağlantı süresi sınırları ayarlamışsa bir indirme başarısız olabilir. Bağlantınızın zaman aşımına uğramasına neden olabilecek kısıtlamalar olup olmadığını belirlemek için ISS'nize başvurun.

Durum kodu: 80153003

Durum kodu 80153003 çözümü için şu çözümlerden birini deneyin:

Çözüm 1: Xbox LIVE sistem önbelleğinizi temizleyin

Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Xbox LIVE önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Öğeyi Xbox LIVE'den yeniden indirmeyi deneyin.
Aynı 80153003 durum kodu görüntülenirse sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Sistem önbelleğinizi temizleme

Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Öğeyi yeniden indirmeyi deneyin.
Yine 80153003 durum kodunu alırsanız, Xbox Desteği'ne başvurun.


Durum kodu: 80072746

Bu hata Xbox LIVE'da sistem bakımı gerçekleştirildiğinde, Xbox 360 konsolunuzdaki geçici dosyalar bozulduysa ya da ağ bağlantı noktalarını açmanız gerekiyorsa meydana gelir.

Bu sorunu gidermek için, aşağıdaki çözümleri deneyin:

Çözüm 1: Daha sonra yeniden deneyin
Xbox LIVE, sistem bakımı nedeniyle kullanılamıyor olabilir. Xbox LIVE durumunu denetleyin. Bir Xbox LIVE hizmet uyarısı varsa, bekleyin ve daha sonra yeniden deneyin.
Xbox LIVE hizmet uyarısı yoksa, sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 2: Sistem önbelleğinizi temizleme
Sistem önbelleği, Xbox 360 konsolunuz tarafından kullanılan geçici dosyaları içerir. Sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Xbox 360 sistem önbelleğinizi temizleyin.
  2. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  3. Xbox LIVE'a erişmeye çalışın.
Hala 80072746 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 3: Xbox LIVE sistem önbelleğinizi temizleyin
Xbox 360 konsolu, Xbox LIVE'a ilişkin geçici dosyaları da depolar. Marketplace sistem önbelleğinin temizlenmesi bu sorunu çözebilir. Şu adımları uygulayın:
  1. Konsolunuzda Ayarlar öğesine gidin ve ardından Sistem öğesini seçin.
  2. Depolama'yı seçin ve ardından birincil depolama cihazınızı seçin.
  3. Sistem Öğeleri'ni seçin.
  4. Marketplace Sistem Verileri'ni seçin.
  5. Sil'i seçin.
  6. Konsolunuzu yeniden başlatın.
  7. Xbox LIVE'a erişmeye çalışın.
Hala 80072746 durum kodu görüntüleniyorsa sonraki çözümü deneyin.

Çözüm 4: Ağ bağlantı noktalarını açın
Güvenlik duvarınız varsa ya da iş yeri veya okulunuz aracılığıyla bir ağa bağlıysanız, Xbox 360 konsolunuzun Xbox LIVE'la iletişim kurması için ağ bağlantı noktalarını açmanız gerekebilir.


BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 2 üye beğendi.
Sen sadece aynasin...