Ziyaretçi
GOOGLE AÇTIGIMDA NEDEN GOOGLE ERROR FOR BİDDEN YAZIYOR LÜTFEN YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ
"Hata!"
Çözümler
Bir web sayfası beklenmedik bir şekilde çökerse, sayfayı yeniden yükleyebilirsiniz. Her ziyaret ettiğiniz sayfada "Hata!" iletisini görüyorsanız, aşağıdaki çözümleri deneyin:
Virüsten koruma ve güvenlik duvarı uygulamalarınızı denetleyin
Symantec Endpoint Protection gibi bazı virüsten koruma veya güvenlik duvarı uygulamaları, Google Chrome'un düzgün bir şekilde çalışmasına engel olabilir. Bilgisayarınızdaki bu tür uygulamaların hataya neden olup olmadığını, söz konusu uygulamaları geçici olarak kapatarak test edebilirsiniz. Ardından Google Chrome'u tekrar açmayı deneyin. Tarayıcıyı açabiliyorsanız, virüsten koruma veya güvenlik duvarı ayarlarınızda Google Chrome için bir istisna oluşturmanız gerekir. Bunu yaptıktan sonra uygulamaları tekrar etkinleştirebilirsiniz.
Kullanıcıların bildirdiği çakışan uygulamalar aşağıdakileri içerir:
Spyware Doctor
Comodo güvenlik duvarı
McAfee Enterprise
McAfee Virus Scan
Uzantılarınızı kontrol edin
Soruna belirli bir uzantının neden olup olmadığını görmek için uzantılarınızı tek tek devre dışı bırakmayı deneyin.
Tarayıcı araç çubuğunda İngiliz anahtarı simgesini tıklayın.
Araçlar'ı seçin.
Uzantılar'ı seçin.
Uzantılar sayfasında, geçici olarak kaldırmak istediğiniz uzantı için Devre dışı bırak'ı tıklayın.
Devre dışı bırakılan uzantıları yeniden etkinleştirmek için istediğiniz zaman uzantılar listenize gidebilirsiniz. Yeniden etkinleştirdiğiniz uzantıları kullanmak için sayfayı yenilemeniz gerekebilir. Uzantılarınızı yönetme konusunda daha fazla bilgi edinin.
Kötü amaçlı yazılım olup olmadığını kontrol edin
Bilgisayarınızdaki kötü amaçlı yazılımları kontrol etmek için AVG virüsten koruma yazılımının (yalnızca İngilizce) en son sürümünü kullanın. Bilgisayarınızdan kötü amaçlı yazılımları kaldırma konusunda daha fazla bilgi edinin .
Yeni bir kullanıcı profili oluşturun
Tarayıcı "Hata!" iletisini görüntülemeye devam ediyorsa kullanıcı profilinizde sorun olabilir.
Yeni bir kullanıcı profili oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
Chrome'dan Çık.
"Varsayılan" klasörünü bulun. Genellikle şu konumlarda bulunur:
Windows
Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\
Windows Vista ve Windows 7: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\
Mac OS X: ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default
Linux: ~/.config/google-chrome/Default
Klasörü "Yedek varsayılan" olarak yeniden adlandırın.
Chrome'u yeniden başlatın.
Yeni bir kullanıcı profili oluşturmayla ilgili daha fazla bilgi edinin.
Sponsorlu Bağlantılar
Çözümler
Bir web sayfası beklenmedik bir şekilde çökerse, sayfayı yeniden yükleyebilirsiniz. Her ziyaret ettiğiniz sayfada "Hata!" iletisini görüyorsanız, aşağıdaki çözümleri deneyin:
Virüsten koruma ve güvenlik duvarı uygulamalarınızı denetleyin
Symantec Endpoint Protection gibi bazı virüsten koruma veya güvenlik duvarı uygulamaları, Google Chrome'un düzgün bir şekilde çalışmasına engel olabilir. Bilgisayarınızdaki bu tür uygulamaların hataya neden olup olmadığını, söz konusu uygulamaları geçici olarak kapatarak test edebilirsiniz. Ardından Google Chrome'u tekrar açmayı deneyin. Tarayıcıyı açabiliyorsanız, virüsten koruma veya güvenlik duvarı ayarlarınızda Google Chrome için bir istisna oluşturmanız gerekir. Bunu yaptıktan sonra uygulamaları tekrar etkinleştirebilirsiniz.
Kullanıcıların bildirdiği çakışan uygulamalar aşağıdakileri içerir:
Spyware Doctor
Comodo güvenlik duvarı
McAfee Enterprise
McAfee Virus Scan
Uzantılarınızı kontrol edin
Soruna belirli bir uzantının neden olup olmadığını görmek için uzantılarınızı tek tek devre dışı bırakmayı deneyin.
Tarayıcı araç çubuğunda İngiliz anahtarı simgesini tıklayın.
Araçlar'ı seçin.
Uzantılar'ı seçin.
Uzantılar sayfasında, geçici olarak kaldırmak istediğiniz uzantı için Devre dışı bırak'ı tıklayın.
Devre dışı bırakılan uzantıları yeniden etkinleştirmek için istediğiniz zaman uzantılar listenize gidebilirsiniz. Yeniden etkinleştirdiğiniz uzantıları kullanmak için sayfayı yenilemeniz gerekebilir. Uzantılarınızı yönetme konusunda daha fazla bilgi edinin.
Kötü amaçlı yazılım olup olmadığını kontrol edin
Bilgisayarınızdaki kötü amaçlı yazılımları kontrol etmek için AVG virüsten koruma yazılımının (yalnızca İngilizce) en son sürümünü kullanın. Bilgisayarınızdan kötü amaçlı yazılımları kaldırma konusunda daha fazla bilgi edinin .
Yeni bir kullanıcı profili oluşturun
Tarayıcı "Hata!" iletisini görüntülemeye devam ediyorsa kullanıcı profilinizde sorun olabilir.
Yeni bir kullanıcı profili oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
Chrome'dan Çık.
"Varsayılan" klasörünü bulun. Genellikle şu konumlarda bulunur:
Windows
Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\
Windows Vista ve Windows 7: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\
Mac OS X: ~/Library/Application Support/Google/Chrome/Default
Linux: ~/.config/google-chrome/Default
Klasörü "Yedek varsayılan" olarak yeniden adlandırın.
Chrome'u yeniden başlatın.
Yeni bir kullanıcı profili oluşturmayla ilgili daha fazla bilgi edinin.