Arama

WLM Anında Mesajlaşma

Güncelleme: 22 Nisan 2010 Gösterim: 2.276 Cevap: 2
ahmed - avatarı
ahmed
Ziyaretçi
22 Nisan 2010       Mesaj #1
ahmed - avatarı
Ziyaretçi
Çevrimdışı Anlık İletiler Gönderip Alamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

OLASI NEDEN

· Windows Live ID bir Çocuk Hesabıdır
· Çevrimdışı Anlık İletileri desteklemeyen eski bir Messenger sürümü kullanıyorsunuzdur
· Mobil Ayarlarınız etkinleştirildiğinden, Windows Live Messenger içinde Çevrimdışı Anlık İletileri (ÇAİ) alamıyorsunuzdur.

SORUN GİDERME ADIMLARI:

1. Bir Çocuk Hesabı (13 yaş veya altı) kullanmadığınızdan emin olun. Eğer Amerika Birleşik Devletleri Children's Online Privacy Protection Act (Çocukların Çevrimiçi Gizliliğini Koruma Yasası, COPPA) veya Kore Promotion of the Utilization of Information and Communication Network and Protection of Information Yasası kapsamında, bir çocuğun Windows Live ID'sini kullanıyorsanız, ÇAİ (Çevrimdışı Anlık İletiler) özelliğini kullanamazsınız.


13 yaşında veya daha büyük yaştaysanız, velinizden hesabınızdaki doğum tarihini, 13 veya daha büyük yaşta olduğunuzu gösterecek şekilde değiştirmesini istemeniz şarttır. Velinizin izlemesi gereken adımlar şunlardır:

a. Aşağıdaki Web sitesini ziyaret edin ve çocuk hesabını yöneten ebeveyn hesabıyla oturum açın: http://login.live.com
b. Kullanıcı hesabınıza bağlı olarak, oturum açtıktan sonra sol bölmede Çocuk İzinleri veya Ayarlar'ı göreceksiniz. Şu yollardan birini izleyin:

Ayarlar'ı görürseniz, şu adımları atın:

· Ayarlar'ı tıklayın ve ardından Aile hesaplarını yönet'i tıklayın.
· Düzenle'yi tıklayın ve sonra çocuğunuzun doğum tarihini, kendisinin 13 yaşından büyük olduğunu gösterecek şekilde düzenleyin.
· Kaydet'i tıklayın.

Çocuk İzinleri'ni görürseniz, şu adımları atın:

· Çocuk İzinleri'ni tıklayın ve ardından Çocuğunuzun hesap bilgilerini Görüntüleyin veya Değiştirin'i tıklayın.
· Çocuğunuzun doğum tarihini, kendisinin 13 yaşından büyük olduğunu gösterecek şekilde düzenleyin.
· Kaydet'i tıklayın.

Doğum tarihinin değiştirilmesinin ve çocuğun 13 yaşından büyük olduğunu göstermesinin ardından, çocuk bir sonraki Oturum açışında çevrimdışı anlık iletiler gönderebilecektir.

2. Eğer bir mobil hesap oluşturduysanız ve Windows Live Messenger içinde ÇAİ alamıyorsanız, o zaman şu adımları takip edin


a. Windows Live Messenger’da oturum açın
b. Araçlar menüsüne gidin, Seçenekler'i tıklayın
c. Sol taraftaki düz pencerede, Seçenekler penceresinde, Telefon'u tıklayın
d. “Kişiler listemdeki kişilere taşınabilir aygıtıma ileti gönderme izni ver” seçeneğini etkinleştirin
e. Uygula'yı ve Tamam'ı tıklayın

3. Windows Live Messenger programınızda bulunan ve bu türden davranışları tetikleyebilecek bütün 3'üncü taraf eklentileri kaldırın.

a. İşletim Sistemi sürümünüze göre, Denetim Masası'na gidin:

· Windows Vista ve Windows 7'de, Başlat'ı tıklayın, Denetim Masası'na gidin
Programlar ve Özellikler'i çift tıklayın
· Windows XP'de, Başlat'ı tıklayın, Çalıştır'ı tıklayın ve ardından Aç kutusuna Control Appwiz.cpl yazın. Program Ekle veya Kaldır penceresini açmak üzere TAMAM'ı tıklayın.

b. Şu anda yüklü programlar listesinde, aşağıda belirtilen programları arayın ve ardından programı kaldırın. (Kiwee Toolbar, MyWebSearch, FunWebProducts, MacroGamingSweetIM, ZangoToolbar, SimBar, Smiley Central, Messenger Plus)
c. Bilgisayarı yeniden başlatın.
d. Windows Live Messenger’da oturum açmayı deneyin.

4. Anlık iletilerin teslim edilmesini kesintiye uğratabilecek herhangi bir İnternet ağ bağlantı sorunları yaşamadığınızdan emin olun.
ahmed - avatarı
ahmed
Ziyaretçi
22 Nisan 2010       Mesaj #2
ahmed - avatarı
Ziyaretçi
Kişilere Anlık İleti Gönderilemiyor

Sponsorlu Bağlantılar

OLASI NEDEN

· Kişinizin .NET Messenger Hizmeti bağlantısı, geçici bir ağ veya İnternet sorunu nedeniyle kopmuştur. Bu kişi çevrimiçi görünebilir
· Üçüncü taraf eklentileri yüklenmiştir.
· Kişiler önbelleğinin bozulması
· Bilgisayardaki casus yazılım iletilerin teslim edilmesini engelliyor olabilir.
· Kişiniz durumunu Çevrimdışı Görün olarak değiştirmiştir.

SORUN GİDERME ADIMLARI

1. .NET Messenger hizmeti geçici bağlanırlık sorunları yaşıyor olabilir. Messenger hizmetinin durumunu anlamak için, şu adresi ziyaret edin: Message & Chat Online | Download Windows Live Messenger. Hizmetle ilgili sorunlar varsa, bekleyin ve daha sonra oturum açmayı tekrar deneyin.

2. Messenger'la çakışmaya neden olabilecek bütün üçüncü taraf uygulamalarını kaldırın.

a. İşletim Sistemi sürümünüze göre, Denetim Masası'na gidin:

· Windows Vista ve Windows 7'de, Başlat'ı tıklayın, Denetim Masası'na gidin
Programlar ve Özellikler'i çift tıklayın
· Windows XP'de, Başlat'ı tıklayın, Çalıştır'ı tıklayın ve ardından Aç kutusuna Control Appwiz.cpl yazın. Program Ekle veya Kaldır penceresini açmak üzere TAMAM'ı tıklayın.

b. Şu anda yüklü programlar listesinde, aşağıda belirtilen programları arayın ve ardından programı kaldırın. (Kiwee Toolbar, MyWebSearch, FunWebProducts, MacroGamingSweetIM, ZangoToolbar, SimBar, Smiley Central, Messenger Plus)
c. Bilgisayarı yeniden başlatın.
d. Windows Live Messenger’da oturum açmayı deneyin.

3. Microsoft Windows Explorer ayarlarını değiştirin:

a. Başlat, Çalıştır'a gidip explorer yazın ve Tamam'ı tıklayın.
b. Araçlar menüsünde,

· Klasör Seçenekleri'ni tıklayın (Windows XP)
· Düzenle ve Klasör ve arama seçenekleri'ni tıklayın (Windows Vista veya Windows 7)

c. Görünüm sekmesinde, gelişmiş ayarlar listesinde, Gizli Dosya ve Klasörler altında Gizli dosya ve klasörleri göster'i seçin.
d. Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle onay kutusunun seçimini kaldırın.
e. Klasör Seçenekleri penceresini kapatmak için TAMAM'ı tıklayın.

4. Windows Live Contacts Klasörünü silin:

Bu adımı uygulamadan önce, görev yöneticisine gidip msnmsgr.txt ve wlcomm.exe işlemlerini sonlandırın
İşletim sistemi sürümüne bağlı olarak, aşağıdaki yere gidin

a. İşletim sistemi sürümünüze bağlı olarak Windows Live Contacts klasörüne gidilmesi

Windows XP:

· Başlat'a gidin, Bilgisayarım'ı tıklayın
· Aşağıdaki yere gidin,
C:\Documents and Settings\<Windows oturum açma adı>\Local Settings\Application Data\Microsoft

Windows Vista ve Windows 7:

· Başlat'a gidin, Bilgisayar'ı tıklayın
· Aşağıdaki yere gidin,
C:\Users\<Windows oturum açma adı>\AppData\Local\Microsoft

Not: Windows Oturum Açma adı, Windows İşletim sistemine girmek için kullandığınız isimdir.

b. Windows Live Contacts klasörünü bulun ve silin.
c. Windows Live Messenger'ı yeniden başlatıp yine oturum açmayı deneyin ve sorunun devam edip etmediğini kontrol edin.

5. Bir casus yazılım temizleme programı kurun ve kullanın. Bu programlara ve kendinizi aldatıcı yazılımlardan nasıl koruyabileceğinize dair daha fazla bilgi için, aşağıdaki Web sitesini ziyaret edin:

Spyware | Prevent Spyware | Unwanted Software | Microsoft Security

6. Görüşme penceresini kapatın, birkaç dakika bekleyin ve mesajı yeniden göndermeyi deneyin. Ayrıca, Windows Live Messenger oturumunuzu kapatıp tekrar açmayı deneyin.
ahmed - avatarı
ahmed
Ziyaretçi
22 Nisan 2010       Mesaj #3
ahmed - avatarı
Ziyaretçi
Messenger'da Kişilerinizden Anlık İletiler Alamıyorsunuz


OLASI NEDEN

· Kişinizi engellemiş olabilirsiniz
· Sunucu bağlantı sorunları
· Üçüncü taraf uygulamaların yüklenmiş olması
· Messenger önbelleğinin bozulması

SORUN GİDERME ADIMLARI

1. Kişilerinizi engellemediğinizden emin olun. Kişinizin engellemesini kaldırmak için, Kişiyi sağ tıklayın ve açılan menüde, kişinin engellemesini kaldır'ı tıklayın


2. Messenger'la çakışmaya neden olabilecek bütün üçüncü taraf uygulamalarını kaldırın.

a. İşletim Sistemi sürümünüze göre Denetim Masası'na gidin:

· Windows Vista ve Windows 7'de, Başlat'ı tıklayın, Denetim Masası'na gidin
Programlar ve Özellikler'i çift tıklayın
· Windows XP'de, Başlat'ı tıklayın, Çalıştır'ı tıklayın ve ardından Aç kutusuna Control Appwiz.cpl yazın. Program Ekle veya Kaldır penceresini açmak üzere TAMAM'ı tıklayın.

b. Şu anda yüklü programlar listesinde, aşağıda belirtilen programları arayın ve ardından programı kaldırın. (Kiwee Toolbar, MyWebSearch, FunWebProducts, MacroGamingSweetIM, ZangoToolbar, SimBar, Smiley Central, Messenger Plus)
c. Bilgisayarı yeniden başlatın.
d. Windows Live Messenger’da oturum açmayı deneyin.

3. Microsoft Windows Explorer ayarlarını değiştirin:

a. Başlat, Çalıştır'a gidip explorer yazın ve Tamam'ı tıklayın.
b. Araçlar menüsünde,

· Klasör Seçenekleri'ni tıklayın (Windows XP)
· Düzenle ve Klasör ve arama seçenekleri'ni tıklayın (Windows Vista veya Windows 7)

c. Görünüm sekmesinde, gelişmiş ayarlar listesinde, Gizli Dosya ve Klasörler altında Gizli dosya ve klasörleri göster'i seçin.
d. Bilinen dosya türleri için uzantıları gizle onay kutusunun seçimini kaldırın.
e. Klasör Seçenekleri penceresini kapatmak için TAMAM'ı tıklayın.

4. Windows Live Contacts Klasörünü silin:

Bu adımı uygulamadan önce, görev yöneticisine gidip msnmsgr.txt ve wlcomm.exe işlemlerini sonlandırın

a. İşletim sistemi sürümüne bağlı olarak, aşağıdaki yere gidin

Windows XP:

· Başlat'a gidin, Bilgisayarım'ı tıklayın
· Aşağıdaki yere gidin,
C:\Documents and Settings\<Windows oturum açma adı>\Local Settings\Application Data\Microsoft

Windows Vista ve Windows 7:

· Başlat'a gidin, Bilgisayar'ı tıklayın
· Aşağıdaki yere gidin,
C:\Users\<Windows oturum açma adı>\AppData\Local\Microsoft

Not: Windows Oturum Açma adı, Windows İşletim sistemine girmek için kullandığınız isimdir.

b. Windows Live Contacts klasörünü bulun ve silin.
c. Windows Live Messenger'ı yeniden başlatıp yine oturum açmayı deneyin ve sorunun devam edip etmediğini kontrol edin.

5. Bu sorun başka hiçbir kişide ortaya çıkmıyorsa, iletişimde sorun yaşadığınız kişiyi silin ve yeniden ekleyin.

Benzer Konular

11 Eylül 2012 / NeutralizeR Arşive Kaldırılan Konular
22 Temmuz 2013 / _Yağmur_ Sosyal Ağlar
18 Kasım 2009 / _KleopatrA_ X-Sözlük