Bu çözüm makalesi, müşterilere kendi posta kutularında dağınıklığın önlendiği ve daha iyi okuma deneyimi sunan, Hotmail’deki yeni konuşma dizisi özelliği hakkındadır.
Müşteriler Hotmail posta kutusunda konuşma dizini görünümünü etkinleştirme veya devre dışı bırakmayı seçebilirler. Konuşma dizini etkin olduğunda, müşteri, ilgili iletileri (geriye dönük yanıt içeren görüşmeler) birlikte daraltılırlar, ve bu listedeki başlık sayısını azaltır.
Müşteriler, taslaklar ve gelen iletiler dahil olmak üzere birden çok klasör arasında konuşmaları görüntüleyebilir. Yeni ileti geldiğinde, Hotmail klasör görünümünde okunmamış ileti sayısını görüntüler.
Müşterilerin, bütün konuşmalar üzerinde taşıma, silme veya okunmadı olarak işaretlemek gibi eylemleri gerçekleştirmesi mümkün olacaktır. Eylemler, bu belirli görünüm veya klasördeki görüşmelerdeki iletilerin tümüne uygulanır. Örneğin, bir konuşmayı Gelen Kutusu'ndan silerseniz yalnızca gelen iletiler silinir. Bu konuşmaya ait Gönderilen ve Taslaklar gibi diğer klasörlerdeki iletiler silinmez.
Müşteriler hala dizindeki tek bir posta üzerinde eylemleri gerçekleştirmeleri mümkün olacaktır.
Not: ileti bölümleri gönderilen tarihe göre sıralanır.
Konuşma dizinini etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak için şu adımları izleyin:
1. Hotmail Gelen Kutusuna girin.
2. Seçenekler – Diğer Seçenekler'e gidin.
3. Posta Özelleştir altında Konuşma Ayarları seçin.
4. Konuşma ayarını devre dışı bırakmak için İletileri tek tek göster seçin veya konuşma dizinini etkinleştirmek için Konuşmaya göre grup iletileri seçin.
5. Kaydet'i tıklatın.
Herhangi bir sorunuz veya konuşma dizini özelliği ile ilgili sorunlarınız varsa lütfen buraya yazın.
Sponsorlu Bağlantılar

Müşterilerin, bütün konuşmalar üzerinde taşıma, silme veya okunmadı olarak işaretlemek gibi eylemleri gerçekleştirmesi mümkün olacaktır. Eylemler, bu belirli görünüm veya klasördeki görüşmelerdeki iletilerin tümüne uygulanır. Örneğin, bir konuşmayı Gelen Kutusu'ndan silerseniz yalnızca gelen iletiler silinir. Bu konuşmaya ait Gönderilen ve Taslaklar gibi diğer klasörlerdeki iletiler silinmez.
Müşteriler hala dizindeki tek bir posta üzerinde eylemleri gerçekleştirmeleri mümkün olacaktır.
Not: ileti bölümleri gönderilen tarihe göre sıralanır.
Konuşma dizinini etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak için şu adımları izleyin:
1. Hotmail Gelen Kutusuna girin.
2. Seçenekler – Diğer Seçenekler'e gidin.
3. Posta Özelleştir altında Konuşma Ayarları seçin.
4. Konuşma ayarını devre dışı bırakmak için İletileri tek tek göster seçin veya konuşma dizinini etkinleştirmek için Konuşmaya göre grup iletileri seçin.
5. Kaydet'i tıklatın.
Herhangi bir sorunuz veya konuşma dizini özelliği ile ilgili sorunlarınız varsa lütfen buraya yazın.
Ölmediğine sevindim, hala acı çekebiliyorsun...