
Daha fazla bilgi için lütfen Yardım ve Destek'e bakın.
Durumu çözmenize yardımcı olması için aşağıdaki adımları deneyin:
- Casus yazılım algılama programlarını kapatın.
- Microsoft® Windows® AntiSpyware (Beta) yüklüyse, Windows AntiSpyware simgesini görev çubuğu bildirim alanında sağ tıklatın ve "Microsoft AntiSpyware'i Kapat"ı tıklatın.
- Microsoft dışı casus yazılımdan koruma programlarınız varsa, üretici tarafından sağlanan yönergelere bakın.
- MSN Messenger Kurulumu'nu yeniden çalıştırın.
- Bu sorunu çözmezse, diskte yeterli boş alan olmayabilir. Disk Temizleme aracı sabit diskinizde nasıl güvenli bir şekilde alan boşaltılabileceğini hesaplar.
- Bir miktar disk alanını kullanılabilir yapmak için:
- Başlat'ı ve sonra Denetim Masası'nı tıklatın.
- Performans ve Bakım'ı tıklatın.
- Sabit diskinizde yer boşaltın'ı tıklatın.
- Disk Temizleme iletişim kutusu görünür.
- Disk Temizleme sekmesinde, aşağıdaki onay kutularını seçin:
- Karşıdan Yüklenen Program Dosyaları Geçici Internet Dosyaları Geçici Dosyalar Geçici Çevrimdışı Dosyalar Çevrimdışı Dosyalar Dosyaları bu konumlardan silmek için Tamam'ı tıklatın.
- İstendiğinde, disk temizlemeyi başlatmak için Evet'i tıklatın.
- Karşıdan Yüklenen Program Dosyaları Geçici Internet Dosyaları Geçici Dosyalar Geçici Çevrimdışı Dosyalar Çevrimdışı Dosyalar Dosyaları bu konumlardan silmek için Tamam'ı tıklatın.