Arama

Diasa - Dia Sabancı Süpermarketleri A.Ş. - İstanbul

Güncelleme: 14 Mart 2016 Gösterim: 5.259 Cevap: 0
Kral_Aslan - avatarı
Kral_Aslan
VIP MsXTeam
21 Aralık 2012       Mesaj #1
Kral_Aslan - avatarı
VIP MsXTeam
Müşteri Hizmetleri
MsXLabs.org
Sponsorlu Bağlantılar

Bize, aşağıdaki yazışma adresinden veya Dilek ve Önerileriniz sayfasındaki form aracılığı ile ulaşabilirsiniz.
  • Adres: Büyükdere Cad Noramin İş Merkezi Kat:4 Büro 414 Maslak 34398 İstanbul-Türkiye
  • Ticaret Sicil Numarası 417441
  • Vergi Numarası 2950110949
  • Genel Müdürlük Telefon 0 212 329 38 00 / 329 39 00 (pbx)
  • Müşteri Hizmetleri Telefon 0 212 286 49 99 / 0 232 422 31 55 Müşteri Hizmetleri E-posta diasa.musteri@diagroup.com
Türkiye'de DiaSA
Türkiye'de Aralık 1999'da hizmet vermeye başlayan indirim süpermarketi DIA, 2000'deki Sabancı ortaklığı ile Türkiye'de DiaSA olarak daha da güçlenmiş ve iş hacmi, mağaza ve çalışan sayısı yönünden önemli bir büyüme kaydetmiştir. İlk mağazasını Aralık 1999'da açan DiaSA, 2011 yılı itibariyle 1000'i geçen mağaza sayısı ve 3000'i aşkın çalışanıyla tüketicisine hizmet vermektedir.

Marmara, Ege ve Adana lojistik platformlarımız ile:

  • 28 şehirde yaşayan tüketicilerimize hizmet veriyoruz.
  • Tüm Türkiye nüfusunun %40'ına ulaşıyoruz.
  • Her yıl 90 milyondan fazla müşteri mağazalarımızı ziyaret etmekte.
  • Diğer bölgeleri de kapsayan sürekli büyüme ve yaygınlaşma
  • 3 modern lojistik platform
  • 48,000 m2 lojistik alan
Dünya'da DIA
DIA Grup İspanya, Fransa, Portekiz, Arjantin, Brezilya, Çin ve Türkiye’de, 47.000’in üzerinde çalışan ve 6,373 mağaza ile hizmet vermektedir.

Ana Felsefemiz
DIA, en iyi fiyat-kalite oranını müşterilerine sunabilmek için maliyetlerini en aza indirgeyen bir ticari strateji uygular. Grubumuz, aşağıdaki ticari stratejileri sayesinde hızlı büyümesini sürdürmektedir:
  • Kaliteli ürünleri en ucuz fiyatlar ile satışa sunmak.
  • En uygun fiyatlar ile en üstün kaliteli markalı ürünler geliştirmek
  • Tazelik garantisini sağlamak amacıyla sevkiyat hızını maksimumda tutmak.
  • Mağazalardaki hizmet ve kasa işlemlerininin hızını arttırmak.
Bu hizmetleri verirken nasıl bir yol izliyoruz?
DIA, ürün gamı temelde paketli gıda, temizlik ve kozmetik ürünlerinden oluşan, bunun yanında meyve-sebze, taze et, tekstil ürünleri ve züccaciye satan bir indirim marketleri zinciridir. Tüm bu ürünler, pazarın en uygun fiyatları ile tüketiciye sunulur.Bu stratejimiz sebebi ile fiyatlarımız her zaman rakiplerimizin altındadır.

Ürün gamımız içinde bulunan ulusal markalar ve Dia markalı ürünler, müşterilerimizin gıda alışverişlerinin büyük bir kısmını karşılamaktadır.

İletişim yöntemlerimiz ise :
  • Haftalık promosyonel broşürler
  • Mağaza cephesi ve mağaza içi promosyonel posterler
  • Promosyondaki ürünlerin ürün raflarında duyurulması
  • Kitlesel iletişim araçları: televizyon, gazete, açıkhava ve radyo

Dia Konsepti ve Ticari Strateji
Tüm ürünlerimizin en düşük fiyatlarla satılması üzerine kurulmuş olup, bunun gerçekleşmesi için; haftada bir yenilenen etkili promosyon faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi.

DIA Ticari Formül
Daima en iyi kalite - fiyat orantısını sağlamak amacıyla, dağıtım sürecinin her aşamasında maliyetlerin optimize edilmesi;

DIA Ticari Modeli
3 Ana Bileşen;
Fiyat + Yakınlık + Kalite =

  • Günlük ihtiyaçlar için en iyi kalite-fiyat orantısı
  • Şehrin merkezinde farklı formatlarda geniş mağaza ağı ile tüketiciye yakın olmak.
    - kendi mağazalarımız ve franchise mağazalar
  • 1800 - 2500 arasında ürün çeşitliliği
    - temel tüketim ürünleri, sebze ve meyve, et ürünleri, tekstil ürünleri ve züccaciye
  • Dia ürün yelpazesi
    - ulusal markalar, first market ürünleri, Dia markalı ürünler
  • Piyasadaki en ucuz fiyat garantisi
İndirim Mağazacılığı Temel İlkeleri Verimlilik
  • Satış ve maliyet /m2
Promosyon Stratejisi
  • Promosyon politikası ve fiyat imajı:
  • Fiyat imajı yaratan psikolojik ürünlerin rakibimiz ile fiyat farkının sağlanması
  • Cuma günleri başlayan haftalık etkili promosyonlar
Operasyon modeli :
  • Uygulama
    Taze ürünlerin artırılması
    Verimlilik artışı
    Kombi teşhiri
    Kuru gıdada %100 kutu teşhiri
  • Organizasyon ve çalışma saatleri
    Her mesaide bir mağaza sorumlusu
    Sabahları taze ürünler sorumlusu bulundurulması
  • Dağıtım
    Tüm taze ürünlerin merkezi depolardan dağıtımı
DiaSA'nın Rakamlarla 10 yılı

1999


  • İstanbul Ümraniye’de ilk mağaza açıldı
  • Sene sonunda 9 mağazaya ulaşıldı
  • 9 ürün grubunda 113 çeşit DIA markalı ürün
  • 2,800 m2 satış alanı
2000
  • DIA - SABANCI ortaklığı
  • İstanbul’da 36 mağaza
  • 50 ofis çalışanı
  • 9 ürün grubunda 155 çeşit DIA markalı ürün
  • 230 mağaza çalışanı
  • 9,000 m2 satış alanı
2001
  • DIA - SABANCI ortaklığı
  • İstanbul’da 86 mağaza
  • 9 ürün grubunda 202 çeşit DIA markalı ürün
  • 20,000 m2 satış alanı
  • 600 çalışan
2002
  • Marmara Bölgesi’nde 132 mağaza
  • 9 ürün grubunda 324 çeşit DIA markalı ürün
  • 1000’i aşkın çalışan
  • 30,000 m2 satış alanı
  • Gebze deposu hizmete girdi
2003
  • İçecek kategorisinde DIA markalı nektar çeşitleri ''YILIN ÖZEL MARKASI – PERAKENDECİ ÖDÜLÜ'' ve '' YILIN ÖZEL MARKASI - AMBALAJ TASARIM ÖDÜLÜ'' nü almaya hak kazanmıştır.
  • Marmara Bölgesi’nde 180 mağaza
  • 9 ürün grubunda 445 çeşit DIA markalı ürün
  • 40,000 m2 satış alanı
2004
  • Tekstil&Bazaar ürünlerinin satışına başlandı
  • 2 deneme mağazası ile franchising sistemi uygulanmaya başladı.
  • İstanbul, Kocaeli, Yalova, Sakarya ve Bursa’da 239 mağaza
  • 9 ürün grubunda 484 çeşit DIA markalı ürün
  • 54,000 m2 satış alanı
2005
  • 9 ürün grubunda 468 çeşit DIA markalı ürün
  • Marmara Bölgesi’nde 313 mağaza
  • 71,000 m2 satış alanı
  • 1700 çalışan
2006
  • Endi ile birleşme
  • 11 ürün grubunda 542 çeşit DIA markalı ürün
  • Ege ve Avrupa Bölgeleri faaliyete geçti
  • Marmara ve Ege Bölgeleri’nde toplam 435 mağaza
  • İzmir deposu açıldı
  • 105,000 m2 satış alanı
2007
  • DIA markalı tekstil ürünleri
  • İthal DIA marka kozmetik ürünler, Türkiye’de satılmaya başlandı.
  • 13 ürün grubunda 655 çeşit DIA markalı ürün
  • Marmara ve Ege Bölgeleri’nde toplam 519 mağaza
  • İstanbul Esenyurt deposu açıldı.
  • 125,000 m2 satış alanı
2008
  • DIA Market açılışı
  • Plasiyer ürünler için depo entegrasyonu
  • 14 ürün grubunda 683 çeşit DIA markalı ürün
  • Marmara ve Ege Bölgeleri’nde toplam 613 mağaza
  • İstanbul Esenyurt deposu açıldı.
  • 145,000 m2 satış alanı
2009
  • 22 şehirde 26 milyon tüketiciye hizmet
  • 156,000 m2 satış alanı
  • 3 modern lojistik platform
  • 48,000 m2 lojistik alanı
  • 2800 çalışan
  • 14 ürün grubunda 700 çeşit DIA markalı ürün
  • Marmara ve Ege Bölgeleri’nde 700'e varan mağaza
  • 10 yılda 150 milyon TL’lik yatırım
2010
  • 28 şehirde 900’e varan mağaza
  • Toplam satış alanımız 190.000 m2
  • Marmara ve Ege Bölgeleri, Antalya, Ankara, Adana, Diyarbakır, Kayseri çevresi
  • 3 modern lojistik platform
  • 48,000 m2 lojistik alanı
  • 3300 çalışan
  • 14 ürün grubunda 700 çeşit DIA markalı ürün
  • 310 Franchise mağazası
  • 11 yılda 185,4 milyon TL’lik yatırım

BEĞEN Paylaş Paylaş
Bu mesajı 1 üye beğendi.
Son düzenleyen _Yağmur_; 14 Mart 2016 14:47 Sebep: pasif linkler kaldırıldı.
Hayatın ne anlamı var.. Yanımda sen olmayınca....

Benzer Konular

5 Eylül 2009 / volture Eğitim Bilimleri
2 Aralık 2015 / BrookLyn Spor ww